matophia

Alla inlägg under april 2014

Av Maria Eriksson - 19 april 2014 07:28

Jag VET vad jag vill.
Jag VET vad jag känner.

Jag har hittat Er.
Men jag har inte hittat Jag ännu.

Vi är en illusion.
Jag och Ni är verkligheten.

Samexistens? Orealistiskt...
Jag ska fokusera på Jag.

Helhjärtat blir tillvaron tolerabel och Jag och Er finner lycka i spridda sekunder av samexistens...

So be it.

Kärlek och TID!
<3

Fel

Av Maria Eriksson - 19 april 2014 02:07

Jag gör mig fel hela tiden.
Testar vart den där gränsen går; Helt för mycket hela tiden.

Men jag menar det jag sagt. Lovar...

Jag behöver få det ingående förklarat. Och jag behöver den oförskönande obarmhärtiga förklaringen. Jag vet att jag borde höra den. Men jag tror inte att jag någonsin kommer orka höra den...
Och helt ärligt så kommer ingen förklaring vara tillräcklig för...jag kommer aldrig förstå den så säkra övertygelsen. Aldrig...

Så jag slår dövörat till och njuter mer än du någonsin kan ana av de tillfällen som ges...

Kroppen har fått sitt.
Det själsliga är svältfött och du injicerar det med mer näring än det någonsin tagit del av.

En sorts vishet. Envis...
Snart kommer jag nog till sans igen när nästa älva glittrande passerar förbi och ditt fladderhjärta motståndslöst resignerar och följer blint efter...

Av Maria Eriksson - 9 april 2014 03:38

Envist försöker jag hitta något fungerande som ingen tror på utom jag.
Men jag tror ju verkligen på det jag försöker uppnå.
Det gör jag...
Då måste man leva därefter.
Det måste man.
Verkligen.

Jag finns.
Du vet...
"Vi ska fortsätta finnas"
Du och jag.

Gott nog?

Av Maria Eriksson - 8 april 2014 03:59

Hålla andan.
Andas ut.
Andas in.
Fel ordning
Rätt oordning

Livet gör ont...

Subjekt predikat objekt...en?

<3

Presentation


Matälskande individ irrandes i den verkliga overkligheten önskandes det vore den overkliga verkligheten. Helt enkelt förvirrande...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards