matophia

Alla inlägg under april 2015

Av Maria Eriksson - 15 april 2015 23:59

Verkligheten jag gör så ont...
Jag är otillräcklig och oförmögen
Som paralyserad
Jag tvivlar och jag förtvivlar
Blockerar mig själv med egenkonstruerade hinder som inte ens existerar...
Jag borde förpassas.

Av Maria Eriksson - 7 april 2015 11:38

När det gröna kletiga och förlamande griper tag i mig och får mig att nästan inte kunna andas.
Då tittar jag på på den nakna bilden av mig själv och den iskalla förlamningen sprider sig och lugnet infinner sig så andningen åter blir normal...
Det är ju det som är min verklighet; det är ju den jag har att rätta mig efter...
Att jag glömmer det hela tiden?

Av Maria Eriksson - 5 april 2015 02:54

Hur kan man acceptera andlighet i ena sekunden för att i nästa sekund säga att det där är meningslöst att diskutera för det bygger inte på fakta och då blir det bara spekulationer?

Jag begriper inte...

Fast jag begriper ju inte mig själv.
Det kan ju vara en orsak kanske.

Jag är väl för inskränkt...
Jag är sänkt
I sank.
Blubb....

Presentation


Matälskande individ irrandes i den verkliga overkligheten önskandes det vore den overkliga verkligheten. Helt enkelt förvirrande...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards