matophia

Direktlänk till inlägg 4 september 2015

Så.

Av Maria Eriksson - 4 september 2015 19:29

Jag skriver väl mig igenom kvällen då.
I afton är en annan inbjuden till evenemang.
Därför avstår jag från att komma.
Nummer 1.
Jag har aldrig hånglat på lokal.
Jo. Förlåt. En gång med galningen från Kullavik när vi under en chatträff hånglade typ hela tiden och jag sa inte ett ord till nån i övriga gruppen på hela helgen. Det är det konstigaste jag någonsin upplevt. Det mest fantastiska för det gick liksom till enligt regelboken. Spänningar. Nuddande händer. Och så blev vi ensamma i ett rum. Första kyssen. Vi sa knappt ett ord till varandra efter det. Så underbart underligt. Det var vinter och jag hade lila vantar. Det var jag (^^SMULAN^^ )Deadman och Zvenne/FaKE som åkte till göteborg. Mamma trodde jag skulle bli mördad av en galen yxmördare eftersom jag aldrig träffat dem förut.... men det blev jag inte. Jag var kär. I Lunatic. Han kom hit till nyår. Vi åkte till FaKe i Sigtuna. Jag körde. De drack öl. Han chattade med en 16 åring på min dator. Ändrade windowsloggan till sin egen profilbild. Han var datanörd. På nyårsdagen var det chatträff med småbarnen. De hamnade mitt emot varann. De höll varann i handen under bordet. Hon tydde sig till mig och pratade ändå med mig hela tiden. Jag var 28. Han var 28. Jag mådde illa när jag märkte vad som höll på att hända. Jag drog hem. Han kom nån timme senare och hämtade sina grejjer. Du kom ju och hälsade på mig? Sa jag. Ja men vi är ju bara vänner.Sa han. Jävla idiot. Sa jag. Jävla pedofil! Sa jag...
Jag går nu. Sa han. Vi ska aldrig mer ha kontakt. Sa han.
Förkrossad. Ont. Tom. Skam. Allt var bara på låtsas. Konstigt. Illamående...
Hon var liten och nätt.
Jag var stor och tjock.
Ville kräkas...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria Eriksson - 24 mars 2018 10:35

Hur blir man det?

Av Maria Eriksson - 22 november 2017 21:06

Jag känner mig fel och meningslös och kommer nog alltid att göra det. ...

Av Maria Eriksson - 21 januari 2017 22:28

Jag tynar bort. Jag är värdelös... Meningslös. Ingen riktning Inget mål Ingen ork Ingen kraft Jag hankar mig fram Jag ljuger mig levande Jag är där jag förtjänar att vara Du duger inte för mig Jag duger inte för dig Det är lugnast såhär ...

Av Maria Eriksson - 5 januari 2017 02:02

Mjuk musik med stämning i skenet från stearinljus. Varsin bok i varsitt soffhörn. Stillhet. Ro... ...

Av Maria Eriksson - 4 januari 2017 02:45

Sekund läggs till sekund som blir minut som rusar till timme som eskalerar till dag... till dygn. Vecka passerar så ny månad blir till nytt år. Tiden. Spelar oss ett spratt. Och jag väntar. Fortfarande... ...

Presentation


Matälskande individ irrandes i den verkliga overkligheten önskandes det vore den overkliga verkligheten. Helt enkelt förvirrande...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29 30
<<< September 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards